Українські Бджоляри
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.
Українські Бджоляри

Ласкаво просимо на форум українських бджолярів. Тут ми говоримо про все, що пов'язане з бджолами та бджільництвом в Україні та за її межами.
 
ФорумФорум  ЗареєструватисьЗареєструватись  Вхід  

 

 Техника безопасности при работе с деревообрабатывающими станками

Перейти донизу 
4 користувачів
АвторПовідомлення
Гость
Гість




Техника безопасности при работе с деревообрабатывающими станками Empty
ПовідомленняТема: Re: Техника безопасности при работе с деревообрабатывающими станками   Техника безопасности при работе с деревообрабатывающими станками Icon_minitime04.09.10 22:49

оберіг пише:
Ну то як у кого виходить я перше робив вулики а потім помалу ставав бджолярем і для мене немає проблем з точністю хоч з середини хоч і зовні,є розміри і проблем немає ніяких.
Может быть желание а опыта нет.Опасно можно и без пальцев остаться.Этому делу надо учиться.
Повернутися до початку Перейти донизу
Игорь
Фанат Пчеловодства
Фанат Пчеловодства
Игорь


Кол-во сообщений : 2525
Возраст : 56
Откуда : Украина, Херсонская обл.
Пчело-стаж : 13 лет
Пчело-семей : 12
Дата регистрации : 24.04.2010

Техника безопасности при работе с деревообрабатывающими станками Empty
ПовідомленняТема: Re: Техника безопасности при работе с деревообрабатывающими станками   Техника безопасности при работе с деревообрабатывающими станками Icon_minitime04.09.10 22:53

оберіг пише:
Ну то як у кого виходить я перше робив вулики а потім помалу ставав бджолярем і для мене немає проблем з точністю хоч з середини хоч і зовні,є розміри і проблем немає ніяких.

Якщо руки там де треба, та був вулик для зразку, то нічого дивного немає.
Повернутися до початку Перейти донизу
Гость
Гість




Техника безопасности при работе с деревообрабатывающими станками Empty